Скрипторий: Monster - despairing pall (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - despairing pall (rage of elements)
Despairing Pall
Creature 1
Description
Despairing palls are small, dark clouds that float aimlessly through the Plane of Air, casting literal and emotional shadows wherever they go. Pranksters and mischievous elementalists often summon them to rain on a rival's parade.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 15
Unspecific Lore: DC 13
Specific Lore: DC 10
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 15
Unspecific Lore: DC 13
Specific Lore: DC 10
Source Rage of Elements
Perception +5; darkvision
Languages Sussuran
Skills Acrobatics +8, Intimidation +6, Stealth +8
Str +0, Dex +4, Con +1, Int +0, Wis +0, Cha +2
AC 17; Fort +4, Ref +10, Will +7
HP 15; Immunities bleed, electricity, paralyzed, poison, sleep
Duskflow darkness) Trigger The despairing pall is damaged by a melee Strike; Effect Darkness billows out from the despairing pall, covering its attacker in inky shadow. The despairing pall immediately Steps up to 15 feet in any direction. If the despairing pall took the triggering damage due to a reaction it provoked by moving, it can then finish the movement. For one round, the triggering attacker is cloaked in darkness and perceives light as one step lower (bright light becomes dim light, for example), affecting its ability to sense creatures and objects accordingly. (
Speed fly 50 feet
Melee air), Effect pushed 5 feet hot air +7 [+2/-3] ( Ranged electricity, range increment 50 feet), Damage 1d6 electricity lightning bolt +7 [+2/-3] ( Downcast air, emotion, mental) The despairing pall Flies up to its Speed, then rains gloom and despair in a 15-foot line straight down. Creatures in the area must succeed at a DC 16 Will save or take a –1 status penalty to attack rolls until the end of the despairing pall's next turn. (
Perception +5; darkvision
Languages Sussuran
Skills Acrobatics +8, Intimidation +6, Stealth +8
Str +0, Dex +4, Con +1, Int +0, Wis +0, Cha +2
AC 17; Fort +4, Ref +10, Will +7
HP 15; Immunities bleed, electricity, paralyzed, poison, sleep
Duskflow darkness) Trigger The despairing pall is damaged by a melee Strike; Effect Darkness billows out from the despairing pall, covering its attacker in inky shadow. The despairing pall immediately Steps up to 15 feet in any direction. If the despairing pall took the triggering damage due to a reaction it provoked by moving, it can then finish the movement. For one round, the triggering attacker is cloaked in darkness and perceives light as one step lower (bright light becomes dim light, for example), affecting its ability to sense creatures and objects accordingly. (
Speed fly 50 feet
Melee air), Effect pushed 5 feet hot air +7 [+2/-3] ( Ranged electricity, range increment 50 feet), Damage 1d6 electricity lightning bolt +7 [+2/-3] ( Downcast air, emotion, mental) The despairing pall Flies up to its Speed, then rains gloom and despair in a 15-foot line straight down. Creatures in the area must succeed at a DC 16 Will save or take a –1 status penalty to attack rolls until the end of the despairing pall's next turn. (